12. joulukuuta 2010

TERVE! /HI!



Oot ehkä miettinyt miten mulla menee. Kuule hyvin. Kamaluudet on unohdettu ja me ollaan Kirjavan kanssa taas kavereita.
Mä odotan joulua. Kaikki viherkasvit on nostettu niin korkealle, että mä en enää saa kaivaa kukkamultaa pitkin lattiaa, mutta kohta tänne tuodaan joulukuusi ja sit mä aion kyllä totetuttaa kissamaisia tuhmuuksiani.
Kuten kuvasta huomaat, oon siirtyny nukkumaan sänkyyn. Mua ei noitten ihmisten säännöt pidättele. Aamuisin riehun ja teen kaikkea hoopoa ja illalla hoopoilen lisää. Välissä nukun ja aina kun mahdollista käyn saunassa. Nää on näitä kissanpäiviä vaan...

IN ENGLISH:

You may have wondered how I am doing. Well, I'm doing fine. I am all over the horrible things I had with the Colourful one and we are friends again.
I am looking forward to Christmas. For some reason all the plants are nowadays beyond my reach and I can no longer dig dirt all over the place but soon they'll bring a Christmas tree indoors and then I am going to be naughty again.
And as you can see I nowadays sleep in the bed. I don't care about the rules the people try to make. In the mornings I am really awake and all over the place and do all kinds of silly things and in the evening I continue with that. In the daytime I sleep and if possible bathe in the sauna. The hotter the better! The life of a cat, my friend... the life of a cat.

1 kommentti:

  1. Oot söpö! Susta tulee ihan jouluinen punaruutuisella alustalla. Ei muuta kuin punainen rusetti kaulaan ja siihen tiuku... Sun väreihin se sopii paremmin kuin Kirjavan ystäväsi. Miau!

    VastaaPoista