11. marraskuuta 2010

Hei kaikki! Mun elämässä on tapahtunu kamaluuksia!

Tässä mä lymyän saunassa kamaluuksia koettuani.

En oikeestaan edes halua kertoa kaikkea, mutta täällä vaan on ollut kamalaa. Ensinnäkin noi kahdella jalalla kulkevat on aivastelleet, niistäneet ja yskineet jo pari viikkoa ja jo se saa kissankin mielen järkkymään, mutta sitten mut järkytettiin pahemmin kuin koskaan ikinä tuossa meidän portaikossa yhtenä aamuna. Sanon vaan sen, että Kirjava on syypää ja siitä lähtien olen ollut sähisevä kireähermoinen karvapallo.

Mä oon lymyilly saunassa ja saanut hermoromahduksia aina kun toi Kirjava on tullu lähellekään. Sitten oon sähissy ja kiljunu aina ku on alkanu pelottamaan ja aika paljo on pelottanut. Onneksi toi Emäntä vähän osaa rauhotella ja välillä oon kyllä vähä feikannukin niin se on antanut mulle lisäherkkuja, mutta enimmäkseen oon ollut kamaluuksien olotilassa.

Tietysti mä oon pohtinu asioita ja ei tuo Kirjava kai sittenkään pahaa tarkoittanut, mutta mä vaan säikähdin niin rajusti, että toipuminen on ollut hidasta. Eilen me kyllä jo nuuskittiin toistemme neniä ja saatoin vähän tapapäätäkin nuuskasta, mutta sitte taas muistin kamaluudet ja juoksin kiljuen sängyn alle.

Tänään sain kanaa ja se kyllä rauhoitti mua ja sit mä nukuin saunassa koko päivän sellasessa tosi rennossa asennossa ja äsken me sitten jo Kirjavan kanssa haaveiltiin vierekkäin ikkunan ääressä lintupaistista, että kyllä tämä kai tästä. Ehkä meistä vielä tulee ystävät...

Terveisin Musta, kamaluuksia kokenut kissa



Tässä mä haaveilen lintupaistista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti